nagelblogg

Avskavt nagellack

Kategori: Allmänt

Hejhej! Jag vet att det var ett tag sedan som jag bloggade, men det får det väl bli ändring på? Jag kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg om avskavt nagellack, jag möter hela tiden folk med det. Jag tycker det är så fult!! Snälla ni som har det, kan ni inte bara ta bort det istället? Jag som ändå spelar gitarr på fritiden (det sliter massor på naglarna) tänker på att det är sååå fult. SÅ SNÄLLA NI SOM HAR DET, KAN NI INTE BARA TA BORT DET?! 
 
P.s Jag har fått en ny kamera, så nu blir det lite snyggare bilder. :) Den heter Nikon D5100. =D d.s 
 
Kramar 

Kommentarer

  • jojjo you know säger:

    Hahhah det är så himla typiskt mig. Är det till mig du har skrivit det eller? Jag brukar ha nagellacket tills det har försvunnit helt (det tar typ 3 veckor) Hahahha

    KRAM ;)

    2013-05-11 | 16:19:39
  • Anonymus säger:

    Jag håller med dig som skrivit inlägget till 1000!

    2013-06-11 | 14:54:22

Kommentera inlägget här: